torsdag 3 maj 2012

Börjar på ett nygammalt liv.

Efter lite omställningar för att vänja sig vid sovmorgnar, ständigt sällskap av vänner och familj och ett nygammalt gym och en nygammal ö, så är det nu någorlunda balans i min tillvaro igen. Skämt åsido, jag älskar att vara hemma och var i balans efter första stund. Det var ett mycket bra beslut av mig, det här med att flytta hem till sommaren. Nu puttrar kaffebryggaren så jag kan få mitt förmiddagskaffe (nej, inte frukostkaffe, det dricker jag enbart innan träning. Vägrar bli beroende av det också). Kroppen är lite lagom stelopererad efter gympasset för två dagar sedan som breddes på av dubbla pass för Niclas på TC igår. Först spinning sedan Bodypump. Kan inte direkt skryta om några tunga vikter på benlåtarna under pump-passet nej, helt skakis, mjölksyra till tusen och bara när jag skulle sträcka ut armarna efter bicepslåten förvreds ansiktet automatiskt i en min som skrek typ "smärta". Men det var underbart, jag älskar det. Inte spinning, men känslan av att få köra all in. Idag blir det no in, för jag är som sagt stel, träningsvärk i fler kroppsdelar än jag kan räkna till. Det blir en dag på stan med uteserveringslunch i hamnen med en fin vän, och ikväll drar jag norrut på ön för en annan saknad vän och hennes saknade familj och hennes galna hundar.

Varsågod, lite bilder från sista tiden i Stockholm, nu när jag ändå sitter vid en dator som inte har en blåflimrande skärm...

En sista tacos- och vinkväll 
i studentlägenheten vid Campus Lappis. 





Vi åt lunch på Vapiano hela gänget, 
så att jag skulle få kramas hejdå litegrann.  






Lämnar disken jag stått bakom så många tidiga morgnar, så många sega timmar.

Lunch på Café Riddargatan 20


Det var lite kaos i all packning.

Detta är utsikten som jag kommer sakna så mycket.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar