lördag 5 maj 2012

Medan livet pågår..

Sugen på att skriva försvinner i takt med att jag blir mer och mer hemma i huset i Tofta igen. Varje sak börjar hamna på "sin" plats, jag är knappt hemma för att alla vänner rycker och drar i mig och jag drar mig till dem med. Min egen dator är inte ens uppackad än, jag är inte sugen. Det enda jag vill är att fortsätta umgås och ta igen förlorad tid, med både nya och gamla vänner. 
Jag är tillbaka på Visby Träningscenter och har redan kommit in i träningen där triceps och bröst fick sig en omgång igår förmiddag och idag var jag där med Elin för att visa henne lite maskiner och övningar. Vet inte om hon fick ut något av det, men jag fick en ursäkt att maxa några maskiner när jag ändå skulle visa henne. Så har man äntligen instruktörer som kan rätta en om man gör fel, inte bara massa personliga tränare som glider runt med sina klienter jämt. Redan lite mör i benen känner jag när jag traskar upp och ned för trappan här hemma och tar tag i det sista av packningen som inte kommit upp än.
Tycker nog att det är dags för kafferast nu snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar