måndag 28 maj 2012

Ledighetskommittén

Man kan inte direkt klaga på det här livet jag lever nu: får ligga kvar i sängen när den andre som sover där går till jobbet, drar mig en stund, kälar frukost i lugn och ro och dricker kaffe på balkongen medan jag lyssnar på Morgonpasset i P3, skiter i att sminka mig och drar på mig träningskläder a och beger mig till gymmet där det är allt annat än fullproppat. Jag passar på att njuta ordentligt av denna försäsong på Kneippbyn, för snart blir det jobb alla möjliga konstiga tider och gymmet kommer nog inte få se lika mycket av mig. Kanske. Får ju trots allt både handskarna och proteinpulvret från Sportkost.se vilken dag som helst nu. Åh vad pepp jag är!

However så har jag pajat armbågen på nåt vis i lördags på morgongymmandet (biceps/bröst). Så nu är det jobbigt att bara trycka ner ett dörrhandtag eller lyfta en tallrik från bordet. Så inget gym igår (hem till mamma på mors dag), men dock en springtur istället för promenad. Och nu får det helt enkelt bli benträning för att låta armbågen återhämta sig och förhoppningsvis vara bättre imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar