måndag 7 maj 2012

To do-lists

Några förberedelser inför lördagens 20-årsfest - check!
Ordentlig lunch av helgens rester med pappa - check!
Långpromenad i solen med bra musik - check!
Träningsväska packad - check!
Mellis och stor efter-träning-sallad förberett - check!

Tur att man är ledig så man får så himla mycket bra saker gjorda! Och då ligger jag ändå på latsidan kan jag säga. Snart blir det en tur på staden med mor min för att plocka ihop en önskelista, eller presenter för den delen. Man har nog växt ifrån det där stadiet med en icke särskilt konkret önskelista där det står saker som "tröja, linne, flytta-hemifrån-grejen". Nu är det mer "jag har lagt undan ett linne på Åhlens som jag vill ha, köp det" som gäller. Eller gå på stan tillsammans så jag kan peka ut allt.
BodyPump 18:30, sedan ska jag stå i fräscha träningskläder och mysbyxor och se när den inte längre så lilla systern spelar match. Det var inte igår.

Livet mellan två jobb är rätt behagligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar