tisdag 8 maj 2012

Sportfåne?

Kände mig lite som en riktig sportfåne när gårdagens outfit när jag gick med mamma på stan var följande:
nytvättat älsklingsträningslinne
ingen mascara
istället för armband - ett Nike-hårband.


Sjukt bekvämt var det i alla fall, så det kändes rätt att springa runt på Inter Sport och Team Sportia och plocka ihop lite för tidiga 20-årspresenter. Ett par skor och en jacka fick plats i påsen och jag funderar starkt på om jag ska ta och inviga skönheterna redan nu, alldeles strax. Den lilla detalj som får mig att tveka är att jag vet att jag kommer vilja klia ut ögonen, snörvla mig fördärvad och troligtvis däcka på soffan när jag är klar i så fall. Pollen och jag är inte kompisar. 
Men hur taggad är man på gym när solen strålar ute och benen är blekare än blekast?



ROSA

Disco-Bodypump ♥

Syrrans fotbollsmatch, burr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar