torsdag 26 juli 2012

Aldrig vila

Det är himla svårt att hålla sig uppdaterad på andra och hålla er uppdaterade om mig när man inte har en smartphone och inte har tid att sitta hemma vid datorn. Alltid på vift! Istället för tidningen fick datorn nu bli sällskapet till frukostgröten (med massa keso, banan, kiwi och frysta jordgubbar. Nomnomnom) och morgonkaffet. Ska alldeles snart gasa iväg till gymmet, för att sedan jobbajobbajobba resten av dagen och en bit in på kvällen. Har varit fullt ös på jobbet de senaste dagarna och jag har varit mer än slut när jag kommit hem.
Måste bara dela med mig av min underbara kväll igår: direkt från stressigt jobb till en middag ute på restaurang med familj + mormor, morbror och lill-kusin i Visby hamn. Solsken och god mat. Vidare på en förfest, fyra pers inkl mig när jag anlände. Min dricka? Cola Zero. Jag körde. Kom med för att se GRYMMA Den Svenska Björnstammen på Gute. Efter spelningen och en liten stunds rumpskakande begav jag mig till bilen för att köra hem och sova.
Helt perfekt. Jag älskar att få komma hem. Och jag mår prima idag. Nu ska jag pressa triceps och axlar lite sådär. Eller ganska mycket tror jag.
(När man börjar känna träningsvärk redan innan man gått och lagt sig, då är man uppe för sent va? Gårdagens "lugna" benpass...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar