söndag 1 juli 2012

Run bitch run

Sitter i soffan och skakar och darrar en smula. Fick för mig att jag skulle gå ut och gå, drog på mig sport-bh, löparjackan och springskorna, tillsammans med de stora sköna jeansshortsen som satt på innan. Hann gå till brevlådan innan jag insåg att "nää, jag ska fan springa idag!". Gick tillbaka de tio meter jag hunnit, av med jeansshorts och på med träningsshorts. Hörlurar i öronen och Springer-spellistan på. Och jag är SÅ JÄVLA STOLT, för jag sprang nääästan hela vägen runt min runda! 4,3 km, varav bara typ 100-200 gåendes. Med tanke på att det blev sent igår, att det förtärdes alkoholhaltiga drycker, att jag inte sprungit annat än tio min på löpbandet de senaste veckorna. Med tanke på allt det där så är jag sjukt nöjd. 


Tror jag har eftersvettats färdigt nu. Dags för en dusch och att få lite mat i magen kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar