lördag 30 juni 2012

Livsnjutare

Idag ska jag lyssna på min hostande, halvhesa hals och inte gymma, inte springa, inte cykla, ingenting. Jag ska bara vara, hänga en stund till ute på norra delen av ön, åka hem och packa inför Sthlm med lite sällskap av en kär vän, ikväll kanske dansa lite på Hamnplans invigning.

Gårdagens gympass blev lite annorlunda än planerat, sprang på en Mr i receptionen som drogs med in i gymmet och där tröttades rygg och triceps ut så det hette duga. Han klrde på med fria chins och dips, jag kämpade tappert i maskin jag. Men med lite assistans så kunde jag ändå dra av liite extra vikt, och med någon som tvingade en att köra en-två reps till var det bara att ta i för kung och fosterland. Chins, olika enarmsroddar, latsdrag. Dips, kickbacks, pressar över huvudet. Japp, det känns idag!

Satt fint med grillat till middag och jordgubbar till efterrätt sen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar