söndag 24 juni 2012

Trädgårdsträning!

Kan man inte dra till gymmet och inte kan springa för en liten svullnad på hälen, ja då får man lösa det på anmat vis! En tre kvarts lång träningsstund på gräsmattan är avklarad, nu pustar ja ut med senaste numret av Fitness Magazine och fyller på med vattem efter allt som droppat av mig ner i gräset. "Värmde upp" med några km på cykeln efter min och mammas lilla utflykt till de små presentbutikerna längs Toftavägen. Mamma tog bilen hem medan jag slängde mig upp på cykelsadeln och trotsade motvinden.
Skakig redan efter cyklingen, men deg på utestereon med massa gamla pepplåtar från högstadietiden och räknade reps. Upplägg och bilder kan ni få ikväll, när solen gått ner och jag kommit hem från jobbet!

Sålänge, bild på mummafrukosten! (Vaknade 06:17 med en skrikande mage. Undrar fortfarande hur fan jag lyckades somna om med den hungern..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar