tisdag 12 juni 2012

Plankar!

Sitter här med grotesk träniongsvärk i ryggen och försöker lägga upp dagens planering, med träning, väntetid i stan och sedan jobb med rast på konstig tid. Det blir en del mat och mellis att packa ihop för dagen för att man ska hålla sig pigg och glad mot kunderna hela kvällen. Men det har gått förr och det kommer att funka igen.
Har hittat en grej för sommaren nu, eller åtminstone en månad framöver - plankutmaningen hos Annie! Tog ju ändå formbilder för någon dag sedan, så här ska jämföras i slutändan! Så har man något att pusha sig med i slutet av träingspasset när man egentligen borde gå och duscha. Gjorde första omgången igår, när nederdelen av kroppen redan darrade av benpasset så satte jag igång med plankan. Hade det inte varit en utmaning jag gett mig in i hade jag troligtvis inte klarat det, men nu kom tävlingsmänniskan fram och bara tvingade mig att hålla ut hela vägen. Och det gick minsann!  Vill man så kan man!


Nej, dags att sätta igång med dagen, ta sig ur pyjamasen och mjukisarna och ta sig ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar