fredag 29 juni 2012

Det blev visst ingen mjukglass..

Nej, detta mellis var helt klart mer i min smak faktiskt! Då det bara låg några äpplen och päron på faten i serveringen på Vattenland tog jag helt enkelt med mig plånboken för en tur till livsen uppe på backen. Banan hade dem, fräscha till och med, men ingen keso eller liknande som jag hoppats lite i smyg på. Tur att man bor i bolen och hade en shake på lut i träningsväskan. Köpte ju nytt prottepulver nu i veckan, Syntha-6. Nytt märke, men samma smak som förra sorten; cookies n' cream. Kan faktiskt säga att detta om möjligt var ännu godare! Aspartam-fritt dessutom. Inte för att jag är så kinkig med sånt, men det skadar ju inte med den fördelen. En kaffe på det, lite horisontellt läga för att låta allt sjunka. Och snart gym! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar