måndag 18 juni 2012

Säsongare?

Det ekar nästan lite tomt här nuförtiden. Men det är liksom inte lika kul att blogga från mobilen som från datorn, och har aldrig ro att sätta mig vid datorn. Nästan. Far mest runt lite varstans, som alltid på sommaren.
Det är jobb, dansande och faktiskt förvånansvärt mycket träning. Ledig idag, plus nära vän som fyllde 20. Men gymmet först, sedan firande hela dagen lång tills nu. Roadtrip och massa fikande. Känner mig lite som en tickande sockerbomb som snart kommer bli helt speedad, inte van vid sånt här. Men gott var det minsann!

Rev av ett benpass på gymmet redan i förmiddags, med någon timme för lite sömn i kroppen. Hittade ju så många roliga bilder på datorn igår kväll, sent igårkväll.. 
Ben: squats med stång, bulgarian squat med hantlar, leg curl, leg extension, benpress i maskin, bollinrullningar och rumplyft. 
Och så nya veckans plankutmaning a la Annie. Mer axlarna som blir trötta, inte magen.. Fast ändå känner jag skillnad efter bara en vecka av denna plankning! Särskilt idag under allt firande med roliga vänner och födelsedagsbarnet familjemedlemmar. Alltid skratt tills man nästan ramlar av stolen under besöken där. 


Morgondagens träningsplaner, när den lediga dagen förvandlades till inhopp 11-16 på annan arbetstation:
morgongym! Jag känner mig inte riktigt som den 20-åriga "säsongare" jag faktiskt är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar