söndag 10 juni 2012

Back where I belong

Oj, så det är bilder på när man är halvnaken som krävs för att få maaassa läsare alltså? Det borde man ju kunnat räkna ut kanske. Men tyvärr, det dröjer till nästa gång. Tror jag. Vi kan kalla de där bilderna "innan proteinpulvret", för så länge har jag inte använt mig av det för att se om det tillför mig något. Om inte annat så är det ett jävligt bekvämt mellanmål i alla fall, en skopa i shaken och jag är klar. Inget fixande med kylbag som ska stå i bilen hela dagen man jobbar, ingen tid som behöver läggas ner direkt. Och smaken är faktiskt så mycket mer än bara okej. So far so good liksom!
Gym i fredags, "vila" igår (blev nog en litet glas för mycket när vi firade de där studenterna), och så tillbaka idag efter jobbet! Stortrivs, älskar det. Massor av energi som får utlopp där, och så är jag småhög på endorfinerna nu. Rygg fick sitt idag och känner mig trött i den redan. Ser fram emot morgondagens träningsvärk, knäpp som man är.
För rygg måste nog vara en av mina starka sidor, får bra kontakt och kan pressa mig själv liite mer. Det enda är det att armbågen inte riktigt vill i vissa övningar än, så får ta det lugnt med dem. Inte min starka sida..



Trött, men otroligt nöjd. Och min cookies&cream går ner utan problem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar