måndag 25 juni 2012

Äntligen gym!

Oh my, vad jag har ont i mina axlar idag efter gårdagens trädgårdsträning! Det där med att ta av och på sig en tröja är en ren pina, fast en uthärdlig pina såklart. Upplägget igår snodde jag rakt av härifrån, enda skillnaden var att jag råkade byta plats på höftlyften och utfallsgången. Men annars, same same! Och med tanke på dagens träningsvärk kan vi väl ge några tummar upp för det där hopknåpade passet  helt enkelt!




Idag var det ääääntligen dags för att gymma "på riktigt" igen. Gjorde det lätt för mig och körde enbart triceps + plankutmaningen, för att slippa vara där när allt folk dropar in vid fem-snåret och bara är "ivägen". Är man van att ha gymmet för sig själv är det inte kul att trängas med 15 andra..


Triceps: hantelpress över huvudet / repdrag i cable, kickbacks, franska pressar / dips.
Och så första passet för veckans plankutmaning från Annie. Ååh, det känns i magen nu att den fått ordentligt med plankor senaste veckorna. Underbart! Inte för att det finns någon tid för beachen nu i sommar direkt, men i höst, i Asien, då ska jag vara mest fit på Full moon party minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar