fredag 22 juni 2012

Välkommen sommaren!

Det har varit lite snudd på fullt ös medvetslös de senaste dagarna. Har jobbat och skyndat, fram och tillbaka. Kickoff på Kneippbyn i onsdagskväll kl 18, kl 16 slutade jag jobba och ville så ofantligt gärna hinna träna en stund. Och vill man så kan man och ryggen fick sig en omgång! Igår ville jag också, fast tiderna inte riktigt passade, fast jag hade ärenden på stan. Men se, jag fick till det ändå! Men då kan jag vara ärlig och säga att det var några sekunder jag tvekade på om jag hade energi till det. Tackar Elin innerligt för att hon sa till mig att gå iväg! För som hon sa efteråt: "du hade ju bara ångrat att du inte gick dit nu när du inte kan gymma på flera dagar!"
Mina vänner känner mig uppenbarligen alltför väl! 


Idag står jobb på schemat, en timme övertid innan det blir midsommarfirande med jobbarkompisar och andra hela kvällen och natten lång. Blir spännande hur jag ska få till det i matväg, eftersom alla affärer i Visby stänger kl 18, samtidigt som jag slutar jobba...
Inget gymmande förrän på måndag, en svullen häl som gör att springskor och liknande bara gör ont att ha på sig. Hemmaträning på gräsmattan a la bodycomf?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar