tisdag 19 juni 2012

Uppe med tuppen

Som sagt, jag känner mig inte som den 20-åring jag är när jag sitter här med frukosten redan i magen. Allting förberett redan igårkväll, bara att plocka fram den där kaffeproteinsmoothien ur kylen och hälla upp i glaset och sätta på lite vanligt kaffe för säkerhets skull med. Men allvarligt, smoothien smakade typ hostmedicin. Var kom lakrits-tonen ifrån!? Tvingade i mig det mesta, men lämnade en slatt i botten. Mätt ändå och en andra frukost är färdigpackad för att komma med till gymmet. Gröt, ägg och keso med bär, bara säkra kort resten av dagen!
Har troligtvis aldrig varit på gymmet såhär tidigt (ska bara köra dit med). Men det ska nog gå bra ändå! Triceps och bröst får det bli idag! Återkommer med utvärdering av min icke-20-åriga dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar