torsdag 28 juni 2012

Sommar = sömnbrist

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen: vilar jag så vilar jag totalt. Däckad. Så blir det kanske när man sover på en soffa.. Tanken slog mig att vädret är alldeles perfekt för en kvällspromenad när jag kom hem efter jobbet. Men höll ärligt talat på att somna bakom ratten, så jag kände att det var onödigt att trotsa det. "En promenad ger ju bara ny skön energi" heter det ju, och det håller jag med om till fullo! Bara den lilla detaljen att jag mer än gärna fortsätter vara lite trött nu, så kan jag gå och lägga mig jättetidigt istället (typ inom den närmsta halvtimmen, helst) och orka upp för att jobba några extra timmar imorgon på dagen.
Sedan blir det mer av det där horisontella läget på en solstol på Vattenland innan gymmet väntar. Och once again så kommer jag inte hinna till gymmet på hela helgen pga sommaröppettiderna. Inte riktigt vän med sommaren på det planet kan jag säga.


Livet i en matlåda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar