måndag 30 juli 2012

Gymfunderingar

Frukost kan vara bland det godaste som finns. Och träning kan vara bland det roligaste som finns. Älskar de dagar dessa två godingar kommer efter varandra, utan massa annat tjafs emellan. Då är jag som piggast och starkast, även om jag tagit en finn crisp för mycket och bälgat i mig lite väl mycket kaffe så det skvalpar i magen. Hellre mätt än lite småhungrig och seg.
Att solen skiner är inget som får mig att tveka, jag ska ner i den där källaren och lyfta skrot no matter what!
Vad tänker ni om det, går ni till ett mörkt gym även när solen gassar utanför och andra hellre går till stranden? Eller har ni kanske turen att åtminstone ha solsken i ert gym? House of Shapes har det, men det blir läskigt varmt istället. Föredrar nog källarens halvkyla.. Blir svettigt nog därnere utan gassande sol.

Gammal bild, men i princip samma frukost:
Hallon/keso/kvarg/kanel med klippta magnobitar och Axa func*
Istället för Ryvita-knäcke ett finn crisp med smör och Gouda-ost (SÅ gott!!)
Och så kaffe då. Mörkrost, starkt, som Skåningarna lämnade kvar.

Nu gym, date med en fin brud och vaccination på g innan kvällens jobb. Pepp pepp!!

4 kommentarer:

  1. Oh ja! Här tränas det trots väder. Oftast är jag på gymmet vid 9 och får många timmar i solen ändå =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar också försöka vara där redan på morgon/förmiddag så man hinner med så mycket som möjligt! Så tidigt tar ju knappt solen ändå ju ;)

      Radera
  2. Jag hittar till gymmet vilket väder det än är. Dock brukar jag lägga cadrion utomhus om det är underbart väder istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad duktig du är som kör enskilda cardio-pass! Jag har fastnat så för styrketräningen så det blir lite dåligt med löpning/cykling/dans eller liknande..

      Radera