måndag 2 juli 2012

På resande fot

Checkar ut från min sommarvardag och tar någon söags semester i sex dagar framåt nu. Minns inte när jag senast var ledig mer än två-tre dagar i sträck under sommaren. Så det är välbehövligt detta. Och ska spendera dessa lediga dagar på bästa sätt i Stockholm med alla saknade vänner där. Det ska parkhängas, sittas på uteserveringar, sjungas allsång på Skansen, kollas bio. Och det ska fortfarande hållas igång. Har någon gymdate inplanderad med biffkompis som jag ser fram emot. Funderar lite svagt på att ringa House of Shapes och fråga om jag får gästspela en dag eller två. proteinpulvret är förpackat i zip-påsar i färdiga portioner pch jag känner mig lite som en knarkare.

Anländer inte till huvudstaden förrän 13:37 och jag har därför grundat led superfrukost och förberett med att packa banan och proteinshake. Jag känner mig själv, jag vet att jag kommer bli hungrig snart igen. Trots gröt med keso, halv banan och jordgubbar, och Runda björn-knäcke med ägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar