måndag 9 juli 2012

Stapplar fram...

Kan inte direkt påstå att träningsvärken från igår gått över. Imorse när jag klev ur sängen var det med ordentlig möda jag stapplade mig upp benen (jag har en låg säng vet ni). Fick frågan idag på jobbet om jag hade skoskav. Då har det nästan gått för långt. Men bara nästan.
Och för att bre på det hela körde jag ett biceps-/axelpass idag så jag skakade när jag skulle låsa upp bilen efteråt. Väntar med spänning på det resultatet imorgon... Men vet ni vad det absolut bästa med dagens pass var? Jo, jag märker att jag blir starkare och starkare, hela tiden. Ökade på det mesta idag. Fortfarande långt ifrån de riktiga atleterna, självklart. Men bra så mycket mer än vad jag klarat förr!

Supersetade enligt följande:
Bamsecurls // axellyft framåt, curls med z-stång // axellyft åt sidan, hammercurls // axelpress, pull-ups // Pinocchio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar