måndag 30 juli 2012

Biffig!

Ojojoj vilken dag det blivit! Rev av ett bra pass för ryggen i förmiddags, om än lite väl kort. Superset is the shit när man har lite småbrådis. Kanske inte lika lätt att direkt maxa vikterna då, men det behöver man ju inte göra varje gång heller. Faktiskt.
Fick ändå världens finaste komplimang av min braiga vän idag: "Vad biffig du börjar bli! Det syns på armarna nu, det är snyggt!" - Äntligen! Då är det inte förjäves man går ner i den där källaren när det är strålande sol då. Verkar inte vara ensam om att göra det heller, fler av er där ute som gör som jag! Kul att höra! Mitt gym ekade däremot ganska tomt idag, så jag passade på att smyga fram kameran och sätta på självutlösaren för att knäppa lite kort. Here you go!





Upplägget?
Chins i maskin, latsdrag // enarmsrodd med hantel, raka marklyft // hög rodd med rep i cable, "utåtvriden" enarmsrodd med hantel // latsdrag med rep i cable.
Sa ju att jag fick till ett bra pass! Imorgon blir det efter-jobbet-träning istället, orkar inte gå upp så himla tidigt och vara på jobbet 9:30. Nån måtta får de va! Hoppas armen inte laggar ihop under natten, efter dagens vaccination inför Asien-resan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar