fredag 6 juli 2012

Stackars mig

OjojOJ säger jag bara! Det jag kände av i magen igår förmiddag var absolut ingenting jämfört med igårkväll och nu. Att skratta åt Oskar och pojkarnas skämt igår var riktigt jobbigt, att vända sig om i sängen i nättras var jpbbigt det med, att resa sig ur densamme imorse var jobbigast av allt. Och nu är det bara att invänta träningsvärken efter gårdagens rygg-tricepspass...
Upplägg: sittande rodd // triceps pushdowns, chins (Oskar körde fritt, jag i maskin, men fan så mycket lägre vikter än jag brukar klara!?), latsdrag // smal bänkpress (decline), raka marklyft // tricepspress med hantel.
// = superset, om ni inte räknade ut det själva ;)

Energin efteråt var i botten, så skulle man gå i 15-20 min till Simon, med kasse och uppförsbackar. På hemvägen väntade vi på bussen i sju min istället för att hinna hem på ungefär samma tid. Skyller på Oskar och hans väska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar