onsdag 18 januari 2012

Vadå sjuk?

Alla ni som har känt mig ett tag vet att jag varit sjuk, och förhoppningsvis vet ni att jag är fullt frisk nu.
Men även en frisk hjärna kan ha behov av att träna. Så just därför har jag precis slängt i mig lite mat som fanns i kylen, dragit på mig mitt nya träningslinne (toppenjulklapp av mamsen) och kollat upp när jag borde bege mig för att komma i tid.
Dagens pass blir BodyPump, för ovanlighetens skull. Älskar utmattningen, även om jag inte riktigt har full lufttillförsel genom näsan nu, kan vi väl säga.
Tänk om man bara hade varit frisk, vad skönt det hade varit.
Man kanske skulle ta tag i den där frukostvanan man hade för ett år sedan, med en apelsin till morgongröten.















Kom ihåg:
Köp apelsinskalare.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar