söndag 22 januari 2012

Motivation: 100

Det blev tre koppar kaffe, sedan var jag redo. Peppade mig själv lite genom att läsa träningsbloggar med. Jag kan också bli sådär vältränad. Jag var på gång, det var jag faktiskt. Men så kom det en Stockholmsflytt emellan och allt blev rubbat. Efter några dagar skickades jag till Götelaborg och åt mest skitmat och oregelbundet en hel vecka. Sen insåg jag på gymmet att jag inte fattade ett piss av de där maskinerna. Och på den vägen är det. Så otränad som jag känt mig den senaste tiden har jag inte känt mig på flera år. Det gör mig inget med vikt på vågen, verkligen inte. Det är bara vetskapen om att jag slutat med något jag faktiskt verkligen gillade, något jag njöt av. För det är så jävla kul att träna, det är så jävla skönt efteråt! Man blir stark, stolt och glad. Så jag gjorde det. Det blev 30 min cardio först. Jag brukar ge upp efter typ 5-10 min annars, jag hatar det. Men jag hade bestämt mig, och jag gjorde det. Sen lite biceps, triceps och mage efter det. I de där sabla maskinerna som jag inte förstår mig på.. Tacka vet jag Visby Träningscenter! Men jag var där i alla fall, och det var det viktigaste! På torsdag kväll har jag ett möte inbokat, PT-coach typ. Jag är PEPP!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar