söndag 22 januari 2012

Motivation: 0

Första sovmorgonen på en vecka, men ändå är jag dödstrött och hade gärna krupit tillbaka in under täcket i några timmar. Trots att jag varit uppe ur sängen i 1½ timme redan. Det blev lyxfrukost för att vara i Stockholm. Hade varit standard om jag var hemma på ön. Gröt med banan i, toppad med frusna hallon och mango. Och så fick jag rosta en skiva av brödet från Bröd&Salt. Börjar bli lite torrt nu.. Men jag tänkte att kan min syster rosta allt kan väl jag!
Planen sedan, eller snarare förhoppningen, var att byta om och dra till gymmet. Men min motivation är noll, ögonlocken är tyngre än tyngsta kettlebell och mjukisbyxorna är just nu bekvämare än träningstightsen.
Tror det blir att kila ner och sätta på lite kaffe (ganska mycket faktiskt) och bara tvinga sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar