tisdag 31 januari 2012

Push it

Efter att ha gått upp vid fem och jobbat i några timmar är man trött, oavsett om man druckit tio koppar kaffe eller ej, och oavsett om man haft tusen kunder eller, som i mitt fall, typ 20. Med andra ord är jag något nöjd med mig själv som tog bussen till gymmet så fort jag slutat och pumpade på där i en timme.

En kvart cardio i intervaller, sedan biceps/triceps/sida mage, och så tio min cardio till i ganska lugn takt.
För att få inspiration, pepp och övningsförslag spanar jag in bloggar flera gånger om dagen. Perfekt om man vill ha lite tips på vad man ska träna för muskelgrupper tillsammans - Live it, Love it.
Man hittar ett inlägg vad den här pangbruden kör, sedan slänger man om lite så det passar en själv, dagsformen och det gym man befinner sig på, så kör man!
Sen hem och mumsa i sig apelsin och keso med maaassa kardemumma.
Mumma för töisen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar