fredag 27 januari 2012

Express

Nu känner jag mig rätt så klar för dagen. Och klockan är bara tre, knappt det ens. Något säger mig att jag inte kommer vara särskilt sällskaplig när Ella kommer senare i eftermiddag/kväll. Tur att jag kan skylla på att jag ska upp tidigt och jobba imorgon, så jag får sova i tid.
Hittills har jag hunnit med två träningspass idag, i rad. Expresspass, så det tog ju inte så mycket av min viktiga tid. Men desto effektivare var det!


Längst fram stod jag, där jag trivs bäst. Så man ser, så ingen står i vägen och är jobbig och kass där mitt framför mig. Riktigt bra instruktör var det på dessa pass med, hon gjorde liksom så man ville tvinga sig till att göra de där jävla jobbiga utfalls-hoppen, trots att benen var stumma som träpinnar.
Blev lite styrketräning för armarna sedan med, men tunga kassen uppför backen när jag varit och handlat.
Lunch och storstädning och rensning av rummet är även det avklarat, diskmaskinen är klar, tvättmaskinen spinner för fullt. Äntligen rena strumpor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar