fredag 27 januari 2012

To do

Så kan jag alltså bocka av ännu en sak på min lista över saker jag borde gjort för länge sedan (så som att städa rummet, som ärligt talat inte gjorts klokt sedan jag flyttade in för snart tre månader sedan).
Det jag nu stryker är att klippa håret. Frisören satte ett hårstrå i halsen när jag berättade när jag klippte mig senast. Sen fick jag en liten moralkaka efteråt ja, men det var väl väntat. Förstår dock inte vad alla frisörer har för tanke när de ska fixa mitt hår efter att allt är klippt och klart. Alltid så stylar de mig i något som ser helt åt helvete ut. Just nu sitter jag här med något som ska likna vågor. Det är snarare så att topparna står ut åt sidan och jag ser allmänt nyvaken ut. 


Inte helt ok. Tur att planen för ikväll är att stanna hemma i soffan. Med Ella, som är försenad.

Det ser jävligt gott ut, det kan jag erkänna. Sen att skolan har förstört mig så att jag hatar all form av vit fisk är ju en annan sak. Jag har köpt det enbart för att lax är pissdyrt. Men det här gick ner, absolut. Var lite kaos på diskbänken när allt skulle fixas bara. Inte det roligaste att ständigt laga mat åt en person. Man bryr sig liksom inte riktigt om ifall det är gott eller inte, det är bara att äta.
Någon som vill flytta ihop med mig?


1 kommentar: