onsdag 18 januari 2012

Kändisspotting på H.O.S

Den där känslan när man kört stenhårt, fast man hade planer på att ligga på sängen/soffan hela kvällen. Den där känslan, både mitt under ett tungt knäböj och när benen knappt orkar bära dig efteråt - N Ö J D !
När man dessutom, som liten gotlänning, får träna för någon som kan klassas som känd, då känner man sig snäppet grymmare!
Det blev BodyPump, för ingen mindre än Oscar Jöback (ni dumb-asses som inte fattar så är han gift med Peter Jöback, mannen era mödrar avgudar).
Benen var möra innan. Jag vill inte riktigt veta hur de kommer att kännas imorgon när jag ska ta mig ur sängen. Antar att det blir att rulla ner över kanten och krypa mot badrummet. Att ta sig upp på toaletten och sådana petitesser får jag lösa där och då.


Jag vet inte hur det är, det kan någon nörd eller kostvetare får berätta för mig - men är det skillnad på keso och keso? Jag tänker mig att det är något som är varumärkesskyddat på något vis, som att falukorv måste innehålla vissa saker för att få kallas just "falukorv".
För rätta mig om jag har fel, men är inte Coop's keso liite godare än andra sorter?

Hur som helst så njöt jag fullt ut (både av smaken och den lite lägre prislappen) av Coop's keso, smaksatt med kardemumma och kanel, ihopgeggad med filéad apelsin.

Onsdagslyx så det förslår!


1 kommentar:

  1. Jag skulle antagligen säga keso som keso. Men så äter jag inte det i och för sig. Så egentligen har jag nog ingen talan i frågan.

    Kul att se att du bloggar förresten!

    SvaraRadera