tisdag 24 januari 2012

Vardagslyx

Har haft en helt otroligt trevlig dag idag. Som nämnt tidigare gick jag ifrån Metro-intervjun med rak och stolt hållning och känslan av att det gick suveränt. Hann hemförbi en snabb vända medan Mike var på sin intervju i samma byggnad (hur nice!?). Insåg dock efter över en timmes väntan på honom där, med en Cosmopolitan som enda sällskap, att jag nog inte hade behövt stressa hemma så som jag gjort. Att byta om och få i sig lunch på 20 min är rätt bra jobbat. Så satt jag sedan där i över en timme och väntade som sagt. Men sedan hade vi det kul resten av eftermiddagen, och jag fick leka Stockholmsguide som sagt.
Fick bland annat förklara flera gånger om huruvida Södermalm var "stan" eller inte. Och förklara skillnaden på tunnelbana och pendeltåg. Kände att jag lämnade allt om Saltsjöbanan och liknande utanför den diskussionen..

D&G-kavajprovning och stek på Gate One.      Frukost PÅ sängen hos Malin imorse.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Det gjorde du helt klart rätt i. Och attan vilken lyxig frukost du lagade ihop hemma hos mig! Ser riktigt mumsigt ut! Så pass att jag tror jag ska ge mig an det själv i morgon!

    SvaraRadera