måndag 23 januari 2012

Fucking awesome.

Man ska väl egentligen inte svära sådär, offentligt på något vis. Men nu får jag faktiskt det. För att:
1. Jag är så jävla grym som har tränat så mycket på senaste tiden och har kommit igång igen.
2. Jag har precis slängt ihop rotfruktsrakor till mig själv och åt dessutom god kesella/kesoröra med hallon och banan direkt efter träningen.
Och sist, men absolut inte minst:
3. Jag är vidare i Metro-jobbet!!
Så imorgon blir det att bege sig till MTG-huset igen och kändisspotta lite sådär. Ska nog hinna ta mig till gymmet innan dess med hoppas jag. Men då ska överkroppen verkligen få vila, för fyspasset tog musten ur både axlar och triceps. Och massa andra delar, men just nu är det de som värker mest. Har en svag känsla av att det inte direkt kommer kännas mindre imorgon..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar