onsdag 18 januari 2012

It's official!

Härmed öppnar jag mitt liv för allmänheten!
Du kommer att få läsa om allt viktigt och oviktigt jag gör om dagarna, vad som cirkulerar i mitt huvud, vad jag tänker ta mig för här i livet.
Läs, ta in och lär känna mig, litegrann. Kommentera, skvallra, njut. Förhoppningsvis kan jag skriva något intressant här i alla fall. Kanske något tips på vart man hittar gott kaffe, billigt vin eller ett dansgolv med bra tryck. Kanske hittar du ett foto på dig själv här en vacker dag (eller en grå dag som denna). Man har ju trots allt en iPhone, så det är bara att slänga på ett Instagram-filter så lovar jag att du blir snygg!


För er som inte har varit och besökt mig i Farsta Strand (shame on you!) så är detta min härliga utsikt.
Det är Farsta-sjön ni skymtar bakom husen. Och nej, jag har inte tagit mig dit för att ta någon promenad än. Jag kan ändå garantera att det inte slår Tofta Strand. Men ja, jag ska dit. Någon gång. En vacker vårdag, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar