måndag 23 januari 2012

Another night in Skogås.

Ännu en halvsen kväll i Skogås med Freja och hennes lilla familj. Som bonus ikväll var även Hanna där. Och som extra krydda stod det två stora ryggsäckar på hallgolvet. Tjejerna drar imorgon, till Thailand. Fan för att säga hejdå alltså! Inte för att vi gjorde någon stor grej av kvällen. Jag och Hanna låg i soffan och försökte följa med i handlingen till Wallander, vilket gick sådär med Freja och hennes mamma som stressade runt och hetsade allt med packning och planer. Så snackade vi väl en hel del själva också, vi i soffan. Jag förstod inte ens exakt vad det var för brott det handlade om, typ tre olika? Ni som vet kan ju få redogöra om ni känner för det.
Själv känner jag för att borsta tänderna och krypa ner. Imorgon blir det träning igen. Jag är igång känner jag, och God, I love it! Nu jävlar ska här ätas proteiner och byggas muskler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar