måndag 23 januari 2012

Ett sexpack, tack

Hade inte tackat nej till en massage nu säger jag bara. Vill inte veta hur dessa axlar kommer att kännas imorgon. Men jag gnäller inte, jag älskar det. Det bara låter inte som det. Som ett kvitto på att man gjort något vettigt med sin lediga tid. Istället för att bara hänga framför datorn, som jag kan vara rätt duktig på när jag inte har något bättre för mig. Fast nu har jag ju snöat in mig på träningsbloggar igen, så nu kan vi ju säga att det är bra att jag hänger framför datorn och får inspiration.
Favorit just nu: Hälsonöten
Känns rätt grymt att hon är PT på mitt gym, man känner igen miljöerna och människorna. Sånt uppskattas!
Jag älskar starka tjejer! Det är inte bara killar som kan vara muskulösa. Vi med brudar, så kom igen!

Skulle SÅ gärna vilja utbilda mig på något vis inom träning/hälsa. Hade varit så kul att få hålla på med något man har som hobby som jobb. Man hade ju inte hamnat i de där svackorna heller, som man lätt kan hamna i annars när det är mycket på det vanliga jobbet eller i livet. Är det ens yrke så måste man liksom hålla igång ändå. Det finns inga ursäkter, det är bara att köra. Fan vad underbart!

Tänk om man var miljonär, vad mycket fina kläder och skor jag hade köpt då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar