måndag 23 januari 2012

Ready for take-off.

Det måste vara ett tecken på att man är perfekt utsövd när man vaknar fyra minuter innan klockan ska ringa, klarvaken direkt. Och vrålhungrig! Är det bara jag som vaknar hungrig nästan varje morgon? Jag förstår inte de där människorna som kan dra sig till gymmet eller ut på en löprunda innan frukost, med bara en kaffe i magen. Nej huu! Frukost ska det vara! Jag kände att jag lagt upp tillräckligt med matbilder redan första inläggen, så jag besparade er en till. Men jag kan säga såhär: jag lyxade till det och fyllde frysen med hallon för ett tag sedan. De hallonen kommer inte räcka länge. Går åt som smör i solsken. I gröten, på gröten, i min "efter-träning-blandning" med kesella och keso.
Som sagt, här ska byggas muskler! Hade det inte varit för att jag var utan fast jobb hade jag laddat upp med proteinpulver. Men när det är pissdyrt får jag leva på keso och kesella istället. 
Fyspass och Core Express, det kommer kännas resten av dagen. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar