fredag 20 januari 2012

Ballet Bar

Nu ska här fredagsmysas! Med mig själv. Har precis tryckt i mig en överfull tallrik av vad kylen och Ica hade att erbjuda, snabbmat när den är som bäst. Paprik, tomat, avocado, morot, örtkeso, "scrambled eggs", rökt kalkon och världens bästa Bröd&Salt-bröd. Man kommer ju bli bortskämd i framtiden med den där brödvanan minsann. Inte bra för någon utan fast jobb. Men det är det värt, njuter av varje tugga.


Något säger mig att detta kommer utvecklas till någon form av matblogg. Kanske med inslag av träning. Kanske. Idag var det det. Efter att ha kommit hem från Ronjas jobb med magen mer än full laddade jag för att dra iväg på Ballet Bar. Hur jag laddade? Jag lade mig på sängen i 40 min och blundade. Sen hittade jag en halv banan i kylskåpet (fråga mig inte vart den fick plats efter super-vego-lasagnen, men det gjorde den) och drog iväg. Nu stramar det i rumpa och lår. Men det var väl det jag var ute efter.
Så, långdusch och filmmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar