onsdag 22 februari 2012

Blood, sweat and tears.

Åh, sängen bakom mig kallar på mig! Ska dock inte lägga mig i den så som jag är nu, med svetten ingrodd i varenda kroppsdel och klädesplagg. Två härliga danspass på House of Shapes är vad jag kämpat mig igenom denna kväll. Ville inte ta på mig stora varma vinterjackan när jag skulle dra mig till buss och pendel hem. Det rann över hela mig. Känner mig trevlig som berättar om denna fräschör för er kära läsare. Jag ska duscha, snart. Ska bara samla kraft först. Har samlat en del kraft i köket redan, en redig skål gröt med tillbehör fick bli kvällsmålet efter allt dansande. För att vara på säkra sidan och inte tappa massa viktiga proteiner och allehanda kalorier eller whatever testade jag det där knepet med att knäcka ner ett ägg i gröten när det nästan var klar. Det är ju allmänt poppis (har jag läst). Det funkar, smakar lite äggtoddy i början. Sen blev det bara värre och värre, för mycket liksom. Och jag tänkte typ "men jag äter den snabbt så den tar slut fortare". Smart tjej. Nu är jag lite halvillamående istället. Borde ätit mer efter dubbelt dansande, men det gick tamejfan inte. Man lär sig av sina misstag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar