söndag 26 februari 2012

Still not working..

Min skärm flimrar fortfarande, trots att jag lät den sova hela natten och dagen (helt avstäng, inte bara ihopfälld!). Känns som att jag vet vad jag borde önska mig i 20-årspresent. Helst i för tidigt 20-årspresent. Jens, du fyller år snart. Önska dig en dator åt mig är du gullig va?
En sista morgon att gå upp tidigt idag, imorgon är det stängning och sedan är jag helt ledig på tisdag. Så vad fan ska jag hitta på ikväll? Inte hänga vid datorn, det är ju ett som är säkert i alla fall!
Idag skonar jag er från mat/frukost/mellis-bilder. Vissa blir tydligen för hungriga av sånt, särskilt när man hittar bilderna mitt i natten. Kan dock säga att det var munorgasm av maten på jobbet idag. Mmmmm, lax!
Tackåhej, nu ska jag rulla tummarna och titta in i väggen. Tjolahopp!

1 kommentar: