fredag 10 februari 2012

Cool

Jag kommer troligtvis inte kunna röra överkroppen varken framåt, bakåt eller i sidled. Min rygg!! "Min" PT är tjej, gammal dansare, välutbildad, skåning och låter en inte mesa för fem öre. Man vill inte mesa. Det hade ju varit att visa sig svag. Jag är inte svag. Även om hon tydligen tycker att jag inte är lika vältränad som jag tycker själv..
Direkt från gymmet till jobbet, andningspaus på bussen. Nu står jag här med dubbla strumpor, tights under jeansen, tunn långärmad tröja under tjocktröjan och ännu en tjocktröja över tröja nr 1. Och ändå har jag ingen känsel i tårna och drar upp axlarna mot öronen. Tydligen har vi någon slags fläkt som ska blåsa varmluft. Den vägrar dock det utan envisas med att ställa in sig på 15 grader när jag först ställt den på 26. Så för att försöka hålla mig varm häller jag i mig allehanda varma drycker; kaffe, te, varm sojamjölk (med lite chaismak). Det går sådär.. På med Peak-jackan och leka Michelin-gubbe bakom disken? Hade nog också gott sådär.. Nää, värma lite mer mjölk med skummaren kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar