torsdag 2 februari 2012

Tack å godnatt!

Trött tjej stämplar redan ut för dagen och kryper ner under täcket. Hon har dock inte riktigt bestämt sig om det blir bok eller film som ska bli kvällens sällskap.
Det har tydligen satt sina spår att gå upp så tidigt så många dagar i rad, har fortfarande sömn-timmar att ta igen. Dagen idag gick i ett skönt tempo med trevliga moments. Massamassa scones hos Ronja, en variant med kesella som blev väldigt platta och väldigt få. Fick göra en sats till på mjölk då kesellan var slut och tryckte i oss varje smula. Oj så gott! Med ost, hallonsylt och philadelphia (smaksatt funkar tydligen också!) och några koppar te och några glas mjölk. Mätta och väldigt belåtna var vi! Redo för att träffa PT på gymmet och snacka lite skit och tedta lite övningar. Jag som trodde jag åtminstone var hyffsat vältränad..? Inte för hennes balansbollsövningar i alla fall (men jag och pilatesbollar har aldrig varit bra vänner direkt..). Inbokat träningspass nästa fredag, jag känner redan nu att jag borde sjukanmäla mig dagen efter. Sjukdom: träningsvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar