tisdag 14 februari 2012

En vanlig tisdag.

Jag har fått måla hjärtan på skyltfönstret och vi har erbjudande på kärleksmums & latte. Ärligt talat, måste det finnas en speciell dag för sånt här? Ett lika kommersiellt jippo som Halloween och mors dag. Vilket samhälle.. Jag är inte bitter, jag skiter i alla hjärtans dag. Det mesta jag firar måste varit för några år sedan när jag blev bjuden på middag hos Tony. Bränd falukorv och sönderkokta snabbmakaroner. Sen satt vi bara och snackade skit, som goda vänner gör. Årets "date" blir jobbet och antagligen gymmet. Så är jag kind of utsländ ur lägenheten idag med, så får bege mig till Malin efter jobbet. Jobba över ska ja göra också. Och tiden går otroligt långsamt. Typ äter och dricker för att ha något att göra. Det blir med andra ord definitivt gymmet sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar