onsdag 15 februari 2012

Med P3 och ömma ben

SÅ jäkla seg. Orkar inte ens stå upp bakom kassan hela tiden och se inbjudande ut. Sitter längst in bredvid diskhon på en låg pall, halvgömd bakom kyl och brödställning, med utsikt över ytterdörren. Vad jag tänkte igår när jag drog iväg på ett Booty Express-pass med tränigsvärk från dagen innan, det är ju ett mysterium. Insåg det när jag gjorde de första benböjen på passet. Men jag gjorde det, och jag lever än. Om än något ömmare i benen och rumpan idag. Så jag tror jag sitter här ett tag. Tar en till kopp kaffe. Sen får mamma ge mig en grundlig massage ikväll när hon kommer upp för att hälsa på mig några dagar igen. (så, nu vet du det mamsen!)

Bild på supergoda gröten jag gjorde
till kvällsmål igår. Inte för att jag blev mätt på den. Hade kunnat äta både en och två hästar efter att ha tränat sådär. Kalla det matvrak, eller ämnesomsättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar