lördag 18 februari 2012

Helgnjuter!

Det är ju tusan att ryggen ska kännas mör och ögonlocken envisas med att hänga när man tänkte ta ett stenhårt pass på gymmet. Och så höll kaffet på att rinna igenom bryggaren i loungen när jag anlände, så något sådant hann jag inte heller få i mig nej.. Men jag är nöjd ändå jag!
Tio min på crosstrainern till att börja med.
Sedan blev det 15 rep x 3 set på lite olika ryggövningar.
Marklyft på balanskuddar (tänk underlag tjockmatta på gympan), rodd i "freedom trainer", smala latsdrag i samma manick, chins (i maskin för guds skull!), liggande rygglyft samt rygglyft i ställning med vikt.
Fan, det var mer än jag trodde!
Men mamma väntar i Farsta centrum, så hem, duscha pch troligtvis tillbaka för lunch i stan och en runda i lite butiker hit och dit. En alldeles perfekt lördag! Förutom att mamsen åker hem igen ikväll..
Någon som vill göra något ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar