torsdag 2 februari 2012

Ljuva sovmorgon

Hade en riktigt trevlig kväll med de fina Gotlandstjejerna igår minsann, även om mina ögonlock hängde lite och huvudet hängde lite det med. Några glas rosé i lägenheten där Tessan hyr ett hörn av ett vardagsrum, sedan iväg till Södra Teatern vid Slussen. Tessan hade läst att det skulle vara något där, sist hon var där var det något och det var bra. Det var det inte igår. Stället har potential, det kan jag hålla med om. Men helt ärligt, vi tog varsitt glas sittandes vid ett bord (med magnifik utsikt) och sedan gick vi ner och hängde vid vakterna. Sköna snubbar de där, lite lessa på sitt jobb just ikväll. Tror den ena raggade på snygga Ella. Kul för henne! Sedan åkte vi alla hem till oss själva, jag och Tessan åt samma håll. Hatar att gå hem ensam genom mörka nätter här i storstan. Igår fick Lina vara min vakt över telefon. Hem och slänga av sig skorna och slänga sig själv i säng och bara sovasovasova. Vaknade av mig själv typ halv tio och åt efterlängtad grötfrukost som inte hunnits med på väldigt länge.
Nu: sconesdate med Ronja!
Sen: PT-date på House of Shapes!


Så kan det se ut. Standard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar