måndag 20 februari 2012

Superfitta (Snook)

Har hunnit upptäcka en bra och en dålig sak redan idag, trots att jag varit vaken i knappt en timme.
Bra: solen är uppe och lyser över oss i Sverige redan vid sju.
Dålig: jag har ingen rullgardin. Jag har alltid, och kommer alltid att hata persienner.
Så när valen stod mellan att gå upp när klockan ringde 07:50 för att ta sig på en snabbsväng på gymmets konditionsavdelning, eller ligga kvar i sängen och somna om, var det lätt att välja. Jag KAN inte sova när det är ljust ute. Eller, inne, i rummet. Aint gonna happen bara. Så jag reste mig upp, tog några stapplande steg för att känna av hur benen mådde idag. De ska nog överleva en runda på löpbandet bestämde jag och nu sitter jag på pendeln med två koppar kaffe på väg ut i kroppen.
Sen jobb jobb jobb fram till ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar