söndag 19 februari 2012

Soffpotatis

Dagen fortsatte i samma mosiga stil. Ledsen att jag inte har något kul att dela med mig av.
Både lunchen och nu även middagen har intagits vid soffbordet. Inte i soffan, för man kan inte sitta i denna soffa och äta från tallriken som står på soffbordet. Det är för lågt och för långt bort. Så jag har sett ut som ett barn när jag suttit på golvet framför tvn och ätit klockan sex på kvällen. Hade vi spolat tillbaka tiden sisådär 15 år hade jag suttit så framför Bolibompa (känns helt surrealistiskt att man kan säga att något hände för 15 år sedan, och man minns det).
Jag är inte bakfull, bara sliten. Att jobba varje dag, ståendes hela tiden, att träna många av de dagarna, testa nya saker hela tiden. Det tar tydligen mer på krafterna än jag hittills trott. Benen värker verkligen, inte ren träningsvärk, utan en stelhet som jag aldrig tidigare känt. Funderar skarpt på vad det kan vara, då det inte direkt var något galet dansande igårkväll..

Inköp inför nästa helg?
Finns på Lagerhaus för under hundralappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar