tisdag 21 februari 2012

Jag och mitt träben

Och återigen känns benen mer än stela. Och den där stelheten är värst i ljumsken/höftböjaren. Jag borde kollat upp den där jäkla delen av min kropp för typ 1½ år sedan. Men har det blivit av? Nej.. Jag är rätt grym på att inte göra saker jag verkligen borde. Tvätta, är en annan sådan detalj. Köpa nya strumpor är en annan viktig sak på min to do-list. Eftersom jag aldrig orkar tvätta... Håller mig istället sysselsatt med att läsa bloggar, träna, dra iväg till vänner och att jobba. Kind of. Mycket roligare.
Så, idag väntar tre av de där fyra grejerna. Ska dra till gymmet så fort jag kommit på vad jag vill pumpa för kroppsdel idag (samt invänta att koffeinet från frukostens kaffe ska kicka in). Sedan hem till Malin för att hänga med henne och Ella. Dricka te och ta lite kort, kommer bli trevligt.

1 kommentar:

  1. Jag älskar också sådana där "mycket roligare" sysslor! ;)

    SvaraRadera