lördag 11 februari 2012

Ofrivillig vilodag

Om mindre än två timmar så anländer Elin med pendeln nerifrån Nynäs. Sååå gött med sällskap här i rummet igen. Måste dock göra lite plats för hennes packning på golvet här. Min träningsväska och allehanda andra klädesplagg har en viss tendens att hamna där. Inte så att jag slänger alla kläder på golvet när jag tar av mig dem. Nej, jag slänger dem på datorstolen. Men där ska jag ju sitta, nu till exempel. Så då hamnar en del på sängen och en del på golvet. Står just nu fem väskor på golvet också. Jag räknade dem.
Planen var att befinna sig på gymmet nu. Men jag lyckades visst sträcka mig rejält i ljumsken igår kväll. Tur att man inte var ute och rännde, då hade det känts lite mysko att vakna med en sträckning just där. Kom hem sent gjorde jag också. Och var helt säker på att jag dragit på mig någon slags matförgiftning eller något så illa som jag mådde. Lyckades väl somna vid fyra-snåret. Då kändes det inte så kul att ha klockan ställd på åtta eller nio, så jag stängde av den och sov till tio. Radikalt.







1 kommentar:

  1. MATFÖRGIFTNING?! Oh dearest... hoppas verkligen så inte var fallet! :O Piiiiinsamt!

    SvaraRadera