lördag 8 september 2012

Ett litet sidospår..

Sorry guys, det blir inte så mycket uppdateringar här när man inte är hemma. Det är liksom saker som händer hela tiden, jag är aldrig direkt ensam, alltid på väg, alltid mitt i något. Tyvärr blir det ju inget gymmande denna helg. Desto mer enkel mat och snacks. Idag är det kalas för en nybliven 20-åring, ett riktigt kak-kalas! Och efter det ska gänget dj'a på en klubb inne i Sthlm, så då blir det fest där med. Inte hälsosammaste helgen. Men semester är semester. Det är inte vardag nu. Så länge man vet sin väg kan man ta ett litet sidospår då och då, jag vet ju att jag hittar tillbaka!

Bilder ifrån gårdagens morgonkaffe, lunch på samma café, och lite isbollar med en blandning av vodka oc juice i. Ingen fest, bara kul grej kompisen jag bor hos hade gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar