tisdag 4 september 2012

Vägrar sitta still!

Rutinen är tillbaka, det är tisdag och jag har äntligen bokat min resa till Sthlm som en långweekend och borde börja fundera på packningen. Men istället är det samtal som ska ringas som inte blev gjorda igår, och nu väntar min kompis som bor halvvägs till stan på att jag ska komma till henne. En sån där vän som man träffar alldeles för sällan. Vi har bokat in promenad och lunch tillsammans. Perfekt att göra ihop, istället för att bara ligga på en soffa och slösnacka!

Sen ska jag till gymmet när hon ska till jobbet. Massor av rodd-övningar vill jag köra! De uteblev ju förra veckan i och med mitt rygg-/axelont..

Blåbärsgröt med banan och mjölk.
FinnCrisp med ost.
Kaffe.

Nej, nu är det dags att skynda på. Här kan man ju inte sitta i pyjamasen hela dagen..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar